Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicetta ::  Camicetta Donna 2018 Economico Ruched Mesh Dolce & Gabbana

Camicetta Donna 2018 Economico Ruched Mesh Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana
ruched mesh top

Dolce and Gabbana live and breathe Italian spirit - reflected within their collection of sleek ready-to-wear and accessories that redefine Sicilian seductiveness. This bright vermillion red ruched mesh top from Dolce & Gabbanas SS18 will instantly add a pop of colour to your wardrobe this season. Featuring a flattering fitted silhouette, this soft stretch cotton blend top features a round neck, a sleeveless design and a rear zip fastening.

Esterno Composizione: Cotton 49%
Fodera Composizione: Cotton 49%
Esterno Composizione: Polyamide 27%
Fodera Composizione: Polyamide 27%
Esterno Composizione: Spandex/Elastane 24%
Fodera Composizione: Spandex/Elastane 24%
Domenico Dolce e Stefano Gabbana vivono e respirano lo spirito italiano che si riflette, con chiari riferimenti alla sensualità siciliana, anche nelle loro collezioni di raffinati accessori.La coppia ha creato il marchio negli anni ottanta, diventando uno dei favoriti dall' elite del mondo della moda e non solo.