Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicetta ::  Camicetta Donna Marche Economico Blusa Asimmetrica Con Dettaglio Increspato Le Ciel Bleu

Le Ciel Bleu
Blusa asimmetrica con dettaglio increspato

Blusa asimmetrica con dettaglio increspato di colore blu navy in cotone di Le Ciel Bleu senza maniche.

Esterno Composizione: Cotton 100%
Exclusive to Farfetch outside of Japan, Le Ciel Bleu is a contemporary collection of not-quite-basics for fashion sophisticates. Designed by the team behind Superstore winner Restir, the range focuses on simplicity of design and high-quality fabrics; each piece underlined with an element of surprise.