Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicetta ::  Camicetta Donna Marche Negozio Bralette Ter Et Bantine

Camicetta Donna Marche Negozio Bralette Ter Et Bantine

Ter Et Bantine
Bralette

Bralette in seta di colore nero, di Ter Et Bantine. Modello con scollo quadrato, spalline sottile e lunghezza crop.

Manuela Arcari was born in Bologna, she is introvert and does not enjoy appearing in public. She speaks about herself modestly and sincerely and feels she can discuss her new unshakeable balance based on solid principles.She joined the world of fashion in 1980 when she began collaborating with the Design and Style Department of a clothing firm in her area. Work has become a passion since then and Manuela designed her first collection, which met with unprecedented success both with the public and the press, in 1992.