Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicetta ::  Camicetta Donna Online Prezzi Bassi Tank Balmain

Camicetta Donna Online Prezzi Bassi Tank Balmain

Balmain
tweed tank top

Olivier Rousteing continues to reinvent the rebellious, luxurious rockstar for Balmain’s SS18 collection. Characteristically decadent and opulent, garments are elevated with heavy beading, ornate embellishments and metal hardware. Crafted in France from a black and white cotton blend, this tweed tank top from Balmain features a v-neck, a sleeveless design, a rear zip fastening, sequin embroidery and gold-tone chain-trimmed shoulder straps.

Fatto in Francia

Composizione: Polyamide 7%
Composizione: Viscose 25%
Composizione: Acetate 3%
La casa di moda francese Balmain é stata creata nel 1945 da Pierre Balmain, che ha portato il marchio alla ribalta con le sue creazioni decadenti.Dalla morte di Balmain nel 1982, una serie di stilisti importanti hanno lasciato la propria impronta su questa sontuosa eredità.