Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicie ::  Camicie Donna 2018 Marche Native American Print Shirt Versace

Camicie Donna 2018 Marche Native American Print Shirt Versace

Versace
Native American print shirt

Twenty years after Gianni Versace’s death, his sister Donatella pays homage to the fashion legend through the brand’s SS18 collection. Along with iconic supermodels parading the catwalk in metallic gold, the runway was sprinkled with timeless silhouettes that speak to Versace’s original decadence. Crafted in Italy, this light blue silk Native American archive print shirt from Versace features a classic collar, long sleeves, a front button placket and a loose style.

Nessuno rappresenta la moda opulenta italiana meglio di Gianni Versace. Lo stilista Italiano fin dal 1978 é famoso nel mondo per le stampe brillanti e I colori accesi; oggi é la sorella Donatella che con il suo stile sartoriale impeccaibile e le silhouettes femminili mantiene il marchio sotto I riflettori.

Le promozioni del mese di agosto