Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicie ::  Camicie Donna 2018 Negozio Con Effetto Metallico Alberta Ferretti

Camicie Donna 2018 Negozio Con Effetto Metallico Alberta Ferretti

Alberta Ferretti
Camicia con effetto metallico

Camicia con effetto metallico in misto seta verde di Alberta Ferretti.

Alberta Ferretti is an Italian fashion designer, she designs both the Alberta Ferretti and Philosophy di Alberta Ferretti labels. The daughter of a tailor, Alberta Ferretti opened her first store aged just 18. She designed a first collection in 1973 and was co–founder of Aeffe (a clothing manufacturer and distributor) in 1976. Ferretti has been showing seasonal collections since 1981 and is known for her ethereal and romantic designs which are often delicately embellished with lace or beading.

Le promozioni del mese di agosto