Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicie ::  Camicie Donna Acquista Online Bird Sketch Pajama Shirt Alexander Mcqueen

Camicie Donna Acquista Online Bird Sketch Pajama Shirt Alexander Mcqueen

Alexander McQueen
Bird Sketch Pajama shirt

Alexander McQueen gives their own edge to the Pajama trend this Spring Summer 2018 with this Bird Sketch Pajama shirt. Spun from luxury pale pink Italian silk, this pajama shirt features a classic collar, a concealed front button placket, long sleeves, a chest pocket, a relaxed fit, a contrast piped trim and is finished with the Bird Sketch motif print.

Esterno Composizione: Silk 100%
Fodera Composizione: Silk 100%
L'eredità di Alexander McQueen , fatta di audace teatralità e superba manifattura , continua a vivere con il suo successore , Sarah Burton , che ha aggiunto una nuova dimensione di vestibilità alle controverse silhouettes e alle rifiniture di alta sartoria dello stilista.

Le promozioni del mese di settembre