Casa ::  Abbigliamento Donna ::  Camicie ::  Camicie Donna Negozio Online Riviera Temperley London

Camicie Donna Negozio Online Riviera Temperley London

Temperley London
Camicia Riviera

Camicia Riviera di colore verde e dorato in misto seta di Temperley London con bavero classico, manica lunga, taschino sul petto, abbottonatura frontale e lunghezza corta.

Composizione: metal 10%
Alice Temperley's namesake label took its place among fashion's powerhouses when it launched during London Fashion Week in 2000. The brand has since developed a strong reputation for teaming exquisite fabrics with intricate beadwork, and style-setting fans regularly walk the red carpet in Temperley's eye-catching creations. Steal the spotlight in her embellished asymmetric gowns and bohemian fluted tops.

Le promozioni del mese di maggio